teisipäev, 1. veebruar 2011

Mida arvavad meie klassi tüdrukud naiste osalusest sõjaväeteenistuses?

Mina arvan, et enamus tüdrukuid ikka sõjaväkke ei sobiks, kuigi on ju ka neid, kes sobiksid. Arvan, et sõjaväkke sobiksid tüdrukud, kes seda tõesti tahavad. Neid tüdrukuid on küll päris vähe,aga kui nad seda väga tahavad, siis nad sobivad sinna ka.

Iga inimene peaks tegema seda, mida ta süda käsib teha. Kõik on erinevad. Enamus tüdrukuid ei tahaks sõjaväkke minna, aga see on vajalik poistele, seega on see ka tüdrukutele vajalik. Tüdrukud võiksid saada sõjaväkke kasvõi põhimõtte pärast.

Mina sõjaväkke minna ei julgeks. Ma arvan, et on teisigi minusuguseid. Sõjaväkke minemine on suur vastutus. Sõjaväkke peaks minema sellepärast, et siis aitad Sa Eestit. Sa oleksid eeskujuks teistele, kes kahtlevad oma otsuses. Minu arvates peaksid sinna minema mehed, sest see pole naiste töö. Loomulikult võib sinna ka naisi minna kui nad tahavad.

Minu arvates peaksid kõik valima, kas nad tahavad minna või ei taha. Kuid võib olla siis läheks sõjaväkke vähem inimesi. Naised ei ole eriti sõjalembesed, pigem rahulikud ning ma eriti ei kujuta ette, et naised sõjas oleksid. Kõik peaksid saama valida, sest noo nõme on kedagi sundida midagi tegema.

Kõik inimesed peavad saama teha, mida nad tahavad. Kõigil peaks olema võimalus minna sõjaväkke. Mina sõjaväkke minna ei tahaks, mina kardan sinna minna.

Muidugi võin ma sõjaväkke minna, ei ole ju seadust, mis mul seda teha keelaks. Aga Sa ei saa minna sinna ainult selleks, et teistele poistele meeldida. Sul peab olema tahtejõudu. Aga see on raske ja nõuab palju enesekindlust. Aga kui Sa tahad sõjaväkke minna, siis Sa ei tohi seda karta ja Sul peab palju vaprust olema. Niisiis, mina läheksin kindlasti sõjaväkke, kuna ma tahan ju mõrvauurijaks saada ja ma arvan, et mul on niigi palju julgust ja vaprust.

Noh, tüdrukud on salakavalamad, võimekamad ja ilusamad... Tüdrukuid on lihtsam ka "kasvatada", sest mehed ju kes teab millal jälle õllepurgi kätte võtavad ja laisklema kukuvad.

Minu arvates ei peaks naised sõjaväkke minema, muidugi mõned lähevad kui nad tahavad, aga naistel on ka praegu teised kohustused - laste kasvatamine ja muu. Paljud naised enamasti ei tahaks minna oma eluga riskima. Mina ei tahaks sõtta minna.

Loomulikult võiksid tüdrukud sõjaväkke minna! See on kasulik Eesti sõjaväele. Tüdrukud võivad olla sama tugevad nagu poisid.

Mina ei poolda naiste sõjaväkke minekut, sest reeglina on mehed tugevamad ja relvadega osavamad kui naised. Naised on õrnemad ja neile ei sobi relvad, sõjad ja veri. Ma leian, et poiste töö on teenida riiki ja naiste raske töö on sünnitamine. Sõjavägi oleks naistele liiga suur vastutus. Ma ei kujuta ettegi, et peaksin varsti sõjaväkke minema.

Naised sõjaväes on täiendus, mitte üleliigne praht. Naised sobivad sõjaväkke samapalju kui mehed. No, oleneb naistest muidugi. Meie läheme sõjaväkke samal põhjusel nagu mehed - et kaitsta oma kodumaad. Minugi poolest las naised lähevad sõjaväkke. Nende vaba valik! Võib olla saab mõni naine veel kuulsaks väejuhiks.

Kommentaare ei ole: