pühapäev, 8. veebruar 2009

Huvitegevus peale tunde on huvitav tegevus

Ma valisin teemaks ´´Huvitegevused pärast tunde on huvitav tegevus´´, sest tahaksin teistele
rääkida oma huvitegevustest. Pärast tunde olevad tegevused on mulle tähtsad, sest mõnikord
viivad need mured ära või sa üldse unustad nad.
Ma käin klaveritunnis ja minumeelest tuleb mul see väga hästi välja. Tegelikult ma lihtsalt avastasin selle klaverimängu juhuslikult. Ükskord ma pikutasin voodis ning unistasin klaverimängust ja klaverimängijaks saamisest. Ja isa ostiski mulle Clavinova. Mulle meeldib klaverimängus see, et kui õpid loo selgeks siis saab seda mingil üritusel mängida. Ja veel see, et kodus saan tunnis õpitud loole Clavinoval teise heli panna näiteks nagu koor laulaks seda lugu ükskõik kui kõrgelt ja see viib mind imelisse muusika maailma.
Veel käin ma ujumistrennis, et hoida oma ujumisoskust ning see on elus väga oluline samas ka, et tugevamaks saada.

Mitu korda nädalas käin ma ka näiteringis mis aitab julgust saada ning huvitav on see, et saad nagu kedagi teist mängida.
Ja ka kooris ei unusta ma käia. Koor on selleks, et paremini laulma õppida. Lahe on, et saan jälle laulupeole minna ja siis koos enda õpetaja Leaga koos ühte laulu „Tänav on vaikne” Kaarli kirikus laulda.
Mulle meeldivad oma huvid väga, kuigi need on vahel päris väsitavad ka. Neljapäeval on mul kõige pikem päev, kuid õnneks on olemas ka vahetunnid. Kõigepealt algavad mul tunnid. Tunnid kestavad umbes 6 tundi. Seejärel on mul 45 minutit koori. Peale seda on mul poolteist tundi näiteringi ja pärast on ka veel klaveritund 45min. Kui kõik kokku võtta siis viibin ma neljapäeval koolis umbes 9 tundi ja 15min. Sellegipoolest ei raatsiks ma loobuda ühestki huvitegevusest ja soovitan neid kõiki julgelt ka teistelegi.

MATTIS




Me kõik oleme omamoodi nii sarnased kui ka erinevad. Sarnased selles mõttes, et meile kõigile meeldivad huvitegevused. Erinevad selles mõttes, et me oleme erinevate huvidega. Mõnele meist meeldivad aktiivsed huvitegevused – sport ja tantsimine. Mõnele teisele aga meeldib muusika, kunst, käsitöö. Milleks üldes tegelda huvitegevustega? Arvan, et erinevate huvitegevustega tegelemine muudavad elu põnevaks, sisukaks ning arendavad mitmekülgseid oskusi.

Mina tegelen pärast tunde kunstiga ning käin meie kooli kunstiringis. Sellest ringist võtavad osa põhiliselt tüdrukud, aga ka mõni poiss on meie hulgas. Me õpime joonistamist ja meisterdamist, mis arendab käelist tegevust. Mina olen loomasõber, sellepärast meeldib mulle väga loomi joonistadal Eelmisel tunnil maalisime ühe kunstniku maali, millel oli mees viiuliga.

Kevadeti korraldatakse kunstiringis parimatest töödest näitu. Näitus on tore! Mulle meeldib see sellepärast, et siis on võimalik näha ka teiste noorkunstnike töid. Tulevikus tahaksin kunstiga tegeleda.

Ilma huvitegevuseta oleksid päevad igavad. Tore, kui õppimise kõrvalt saab tegeleda endale sobivate ja huvitavate tegevustega.

CHARLOTTE

Kommentaare ei ole: