teisipäev, 8. jaanuar 2008

Aastavahetus

Aastavahetus on see aeg, mil vaadatakse tagasi tehtule ja mõeldakse, mida edaspidi võiks veel paremini teha. Nii ka meie...

Laura Maria: Uuel aastal koristan ma kodus oma tuba tihedamini ja koolis olen palju julgem.
Robin: Mina luban, et ma õpin paremini. Ma pean selleks palju harjutama.
Jan Erik: Mina luban, et ma hakkan väga tubliks. Ma hakkan rohkem tööle keskenduma ja õpin ka palju rohkem.
Sten Eric: Ma luban, et ma õpin uuel aastal rohkem.
Karoliine: Ma luban, et olen uuel aastal parem sõber ja muidu olen ka tubli ja virk.
Robert: Ma luban, et hakkan paremini lugema. Selleks pean päris palju harjutama.
Kevin: Ma luban, et ma pole enam nii laisk.
Charlotte: Ma tahan ja luban olla terve, sest söön tervislikku toitu ja käin õues.
Taaniel: Ma luban lugemises koera sabast üle saada ja ka paremini kirjutada.
Francesca: Ma luban, et harjutan palju arvutamist.
Ingmar Krister: Ma luban paremini uisutada. Selleks ma pean ka peale kehalise tunde uisutamist harjutama
Villem: Ma luban, et mul ei jää kooliasjad koju. Selleks pakin koolikoti juba õhtul päeviku järgi.
Maria Helena: Ma luban, et ma loen rohkem ja pole enam nii laisk.
Gertrud: Ma tahan, et ma ei oleks enam nii laisk. Sellel aastal hakkan ma iga kord koristama kui ma toa sassi olen ajanud.
Victoria: Ma luban uuel aastal rohkem õppida ja olla üldse tublim.
Marko: Mina luban uuel aastal paremini õppida.
Henry: Ma tahaksin õppida paremini. Ja selleks ei tohi ma olla laisk.
Ethel-Mai: Ma tahaksin olla tunnis rohkem tähelepanelikum.

Kommentaare ei ole: