Esimene tund oli kogunemine;seal me tegime mälumängu ajaloo kohta.
Teine ning kolmas tund olid tüdrukutel käsitöö ja poistel puutöö, kus poisid olid kooli juures õues ja saagisid peenikesi puid.Siis tuli B-keel, kus Markko rühm tegi töövihikust harjutusi.Järgmine oli ujumine, kus me tegime harjutusi ja ka mängisime.Viimane oli eesti keel ning seal me õppisime olevikku ja minevikku.
Sten Eric
esmaspäev, 28. veebruar 2011
pühapäev, 27. veebruar 2011
Esmaspäevane tunniplaan
Homme algab 4. periood.
1. Kogunemine
2. Käsitöö/Puutöö
3. Käsitöö/Puutöö
4. B-keel
5. Ujumine
6. Eesti keel
1. Kogunemine
2. Käsitöö/Puutöö
3. Käsitöö/Puutöö
4. B-keel
5. Ujumine
6. Eesti keel
laupäev, 19. veebruar 2011
reede, 18. veebruar 2011
18. veebruar
Esimene tund oli eesti keel, kus me tegime „ Kevade“ töölehte. Keset tundi tuli meil klassi Ethel-Mai ja jagas meile muljeid Inglismaast. Järgmised tunnid olid ajalood, kus me õppisime Põhjasõda. Siis tuli KuKäKo, mida siiski ei toimunud, sest meie õpetajad ei ilmunud kohale. Pärast üht tundi läksime me aulasse aktusele. Aktusel toimus näidend, kus muuhulgas esines ka mu vend naiseriietes.
OLI ÜLLATUSTEROHKE PÄEV!
Jan Erik
OLI ÜLLATUSTEROHKE PÄEV!
Jan Erik
neljapäev, 17. veebruar 2011
17. veebruar
Esimene tund oli matemaatika, kus me tegime töövihikust harjutusi. Teine tund oli eesti keel, kus me harjutasime oma näidendeid. Siis tulid kehalise kasvatuse tunnid, kus me mängisime rahvastepalli. Peale seda läksime me sööma ja siis tuli inglise keel. Erika rühmas vaatasime me filmi nimega "Jurassic park". Siis said tunnid läbi.
OLI LAHE PÄEV!
Jan Erik
OLI LAHE PÄEV!
Jan Erik
kolmapäev, 16. veebruar 2011
16. veebruar
Palju õnne Elele sünnipäeva puhul!!
Täna oli meil esimene tund matemaatika, kus õppisime, mis on kõrvunurgad ja tippnurgad. Osad lapsed meie klassist läksid sellest tunnist ka Ele õppetooli kaunistama. Siis kui nad tagasi olid jõudnud, sai iga üks klassist lille ja me marssisime Ele kaheksanda klassi matemaatika tundi sisse. Laulsime talle sünnipäevalaulu ja andsime üle lilled ning kommid. Lea rääkis, et kui Ele oli pärast oma õppetooli läinud, oli ta olnud täiesti sõnatu :)
Teine tund oli loodusõpetus, kus mina koos Maria Helenaga tegime oma loodusõpetuse ettekande ära, mis oli ühtlasi ka viimane ettekanne. Siis tegime me veel töövihikust harjutusi ja tund oligi märkamatult läbi. Algas kunstiõpetus, kus pidime joonistama vaasi, mingisuguse kuubikutaolise asja ja ühe pudeli ja siis neid varjutama. Siis algas eesti keele tund. Täna oli meil tundide järjekord natuke teine ja meil oli hoopis pärast kunsti veel üks loodusõpetus, kus esitlesime oma tehtud ettekandeid mullas elavatest elukatest. Mina tegin igatahes mullakakandilisest, kes nägi välja jube kole. Kõigil läksid esitlused ja plakati tegemised väga-väga hästi.
Eesti keele tunnis rääkisime me natuke “Kevad“ – e raamatust. Me pidime raamatust välja kirjutama põhitegelased ja me saime suured A 3-e paberid, kuhu pidime joonistama selle tegelase ja tema ümber tema iseloomutunnused. Siis jagati meid rühmadesse. Neid oli vaja selleks, et hakata tegema ühte suuremat projekti – nimelt näidendit. Huvitaval kombel sattusin ma loosi tahtel ühte rühma täpselt nende inimestega, kellega olin ka enne loodusõpetuses koos ühes rühmas olnud. Pidime valima raamatust ühe katkendi, mida tahaksime etendada ja nii me siis terve tunni arutasimegi, kuidas ja mida teha. Nagu juba enne ütlesin, siis meil muutusid tänased tunnid natuke ja loodusõpetus oli ühe inimeseõpetuse asemel nii, et inimeseõpetust meil täna polnudki.
Unustasin enne öelda, et vahepeal läksid tunnist ära rahvastepallivõistlustele sellised plikad nagu: Francesca, Karoliine, Enni Britta, Ann Brit ja Gertrud. Nad saavutasid seal auväärse viimase koha. Siis algas meil inglise keel, kus Riina rühm pidi tegema ära ülikerge progress testi ja täitma valentinipäeva ristsõnu. Samal ajal, kui teised seda tegid, jutustas keegi klassi ees tänaseks pähe õpitud teksti. Õpetaja valis loosi tahtel kumba lugu sa jutustama pead, neid lugusid oli kaks tükki. Üks oli pesumasina leiutamislugu ja teine Ameerika mägede lugu. Mina pidin jutustama pesumasina lugu.
See pikk seitsme tunniga päev oligi läbi saanud.
Susanna
Täna oli meil esimene tund matemaatika, kus õppisime, mis on kõrvunurgad ja tippnurgad. Osad lapsed meie klassist läksid sellest tunnist ka Ele õppetooli kaunistama. Siis kui nad tagasi olid jõudnud, sai iga üks klassist lille ja me marssisime Ele kaheksanda klassi matemaatika tundi sisse. Laulsime talle sünnipäevalaulu ja andsime üle lilled ning kommid. Lea rääkis, et kui Ele oli pärast oma õppetooli läinud, oli ta olnud täiesti sõnatu :)
Teine tund oli loodusõpetus, kus mina koos Maria Helenaga tegime oma loodusõpetuse ettekande ära, mis oli ühtlasi ka viimane ettekanne. Siis tegime me veel töövihikust harjutusi ja tund oligi märkamatult läbi. Algas kunstiõpetus, kus pidime joonistama vaasi, mingisuguse kuubikutaolise asja ja ühe pudeli ja siis neid varjutama. Siis algas eesti keele tund. Täna oli meil tundide järjekord natuke teine ja meil oli hoopis pärast kunsti veel üks loodusõpetus, kus esitlesime oma tehtud ettekandeid mullas elavatest elukatest. Mina tegin igatahes mullakakandilisest, kes nägi välja jube kole. Kõigil läksid esitlused ja plakati tegemised väga-väga hästi.
Eesti keele tunnis rääkisime me natuke “Kevad“ – e raamatust. Me pidime raamatust välja kirjutama põhitegelased ja me saime suured A 3-e paberid, kuhu pidime joonistama selle tegelase ja tema ümber tema iseloomutunnused. Siis jagati meid rühmadesse. Neid oli vaja selleks, et hakata tegema ühte suuremat projekti – nimelt näidendit. Huvitaval kombel sattusin ma loosi tahtel ühte rühma täpselt nende inimestega, kellega olin ka enne loodusõpetuses koos ühes rühmas olnud. Pidime valima raamatust ühe katkendi, mida tahaksime etendada ja nii me siis terve tunni arutasimegi, kuidas ja mida teha. Nagu juba enne ütlesin, siis meil muutusid tänased tunnid natuke ja loodusõpetus oli ühe inimeseõpetuse asemel nii, et inimeseõpetust meil täna polnudki.
Unustasin enne öelda, et vahepeal läksid tunnist ära rahvastepallivõistlustele sellised plikad nagu: Francesca, Karoliine, Enni Britta, Ann Brit ja Gertrud. Nad saavutasid seal auväärse viimase koha. Siis algas meil inglise keel, kus Riina rühm pidi tegema ära ülikerge progress testi ja täitma valentinipäeva ristsõnu. Samal ajal, kui teised seda tegid, jutustas keegi klassi ees tänaseks pähe õpitud teksti. Õpetaja valis loosi tahtel kumba lugu sa jutustama pead, neid lugusid oli kaks tükki. Üks oli pesumasina leiutamislugu ja teine Ameerika mägede lugu. Mina pidin jutustama pesumasina lugu.
See pikk seitsme tunniga päev oligi läbi saanud.
Susanna
Külm ja imeilus :)
teisipäev, 15. veebruar 2011
15. veebruar
Täna algas koolipäev värskendava ujumisega. Kellel oli midagi vaja järele vastata, see sai seda täna tunnis teha, aga teised said terve tunni supelda! Ujumise tund möödus kuidagi liigagi kiiresti. Siis tuli inglise keele tund, kus minu rühm (Riina rühm) luges ette Ameerika mägede leiutamislugu hindele ja tegi töövihikust harjutusi. Siis algas musa, kus tegime kaks päris rasket ristsõna ja need, kellel polnud veel plokkflööt vastatud, tegid ka selle ära. Algas matemaatika, kus õppisime selgeks mis on paralleelsed ja ristuvad sirged. Siis tuli kaks B-keelt, kus minu rühm (Markko rühm) vaatas alustuseks ühe prantsusekeelse multika ja siis me tegime õpikust suuliselt harjutusi.
Päev oligi läbi!
Susanna.
Päev oligi läbi!
Susanna.
esmaspäev, 14. veebruar 2011
14. veebruar
Head sõbrapäeva kõigile!
Täna hommikul ei läinudki me kooli. Me läksime hoopis Pelgulinna sünnitusmajja, kus asus ka noorte nõustamiskeskus. Seal peeti meile pooleteisttunnised loengud murdeeast ja sellega kaasnevatest probleemidest. Siis läksime trammiga tagasi kooli, kus meid ootas söögivahetund. Pärast söögivahetundi algaski kardetud tund muusika. Muusikas tegime suure kontrolltöö, see polnud väga raske ja ma loodan, et kõigil läks see ikka hästi. Seejärel tuli meil B- keel, kus minu prantsuse keele rühm tegi natuke grammatikat. Lõpuks jõudiski kätte viimane tund- loodusõpetus. Kõigepealt läksime me koduklassi asemel hoopis arvutiklassi, kus me pranglisime natuke. Kui kõigil oli pranglimine tehtud, läksime tagasi klassi ja siis oli just nii palju aega, et , me jõuaksime sõbrapostis ootavad sõbrapäeva kaardid ära jagada. Mina sain igatahes kuus kaarti!
Oligi see valentinipäev läbi!
Susanna
Täna hommikul ei läinudki me kooli. Me läksime hoopis Pelgulinna sünnitusmajja, kus asus ka noorte nõustamiskeskus. Seal peeti meile pooleteisttunnised loengud murdeeast ja sellega kaasnevatest probleemidest. Siis läksime trammiga tagasi kooli, kus meid ootas söögivahetund. Pärast söögivahetundi algaski kardetud tund muusika. Muusikas tegime suure kontrolltöö, see polnud väga raske ja ma loodan, et kõigil läks see ikka hästi. Seejärel tuli meil B- keel, kus minu prantsuse keele rühm tegi natuke grammatikat. Lõpuks jõudiski kätte viimane tund- loodusõpetus. Kõigepealt läksime me koduklassi asemel hoopis arvutiklassi, kus me pranglisime natuke. Kui kõigil oli pranglimine tehtud, läksime tagasi klassi ja siis oli just nii palju aega, et , me jõuaksime sõbrapostis ootavad sõbrapäeva kaardid ära jagada. Mina sain igatahes kuus kaarti!
Oligi see valentinipäev läbi!
Susanna
neljapäev, 10. veebruar 2011
Tellimine:
Postitused (Atom)