teisipäev, 21. september 2010

21. september

Täna oli küll väga palju õppimist, aga ka lõbu. Ethel-Mai saatis kirja:,,Tere kallis 5A!Kuidas teil läheb?Igatsen teid ja Rocca al Mare kooli.Mul läheb hästi!Saan ilusti hakkama ja kohanen vaikselt .Ma ei tea veel täpselt aga ma arvan ,et ma tulen jõulude ajal teile külla!Ja need kes vahepeal Inglismaale tulevad ,võivad mulle külla tulla!:) Kirjutame,joonistame ja hoiame kontakti! Ethel-Mai''
Ta saatis ka kommi - õigemini piparmündi kommi. See oli maitsev! Aga seda sai alles peale söögivahetundi.Täna oli rassolniku supp,karamelli kissell moosiga ja paprika ja muidugi leib. Kusjuures minuarust oli supp parem kui magustoit... Täna oli esimene tund ujumine - suplus ka, aga jäi väikseks.Siis tuli matemaatika, siis eesti keel, siis B-keel, siis looduspetus,siis muusika. OEH võttis palju kirjutada aga loodan ,et saite vajaliku info ja igaks juhuks kia õppimise eesti keel:tv.lk. 15-18 kes sai ül.15 valmis siis 16-18.Emmi

Kommentaare ei ole: