teisipäev, 4. detsember 2007

Soovid inglitele...

Robin: Soovin, et minu inglil oleks hea tervis!

Hendrik: Soovin oma inglile uusi tiibu ja uut inglisärki!

Ingmar Krister: Soovin oma inglile, et ta saaks vahel ka puhata ja et ta õpiks jalgpalli mängima!

Jan Erik: Soovin oma inglile häid jõule ja südamerahu!

Ethel-Mai: Soovin, et mu inglil oleksid head mõtted ja et ta mind ka vahes oma heade mõtetega aitaks! Veel soovin talle head tervist!

Ann Brit: Ma arvan, et minu ingel on kõige ilusam ja ta on väga hea.

Kevin: Ma arvan, et minul on kõige parem ingel.

Sten Eric: Ma soovin oma inglile head jõudu ja tervist!

Henry: Ma soovin inglile häid mõtteid ja südamerahu!

Taaniel: Ma soovin inglile jõulurahu!

Marko: Head ööd, Ingel! Head aastalõppu ja head elu!

Charlotte: Ma soovin inglile head elu, jõulurahu ja sõprust!

Victoria: Soovin, et SUl oleks alati hea olla ja et Sul oleks hea süda. Palun ole alati rõõmus!

Robert: Ma luban, et ma ei löö kedagi! Ma soovin oma inglile head lendamist ja head kaitsmist!

Gertrud: Ma soovin inglile südamerahu ja häid jõule!

Karoliine: Ma soovin inglile, et ta jõulud oleksid valged ja et aeg lendaks linnutiivul!

Mattis: Ma soovin oma inglile valget lumist koduteed, rahulikke jõule, häid mõtteid ja sõprust!

Susanna: Ma soovin inglile, et jõulud kunagi ei lõppeks ja muidugi ka häid mõtteid ja palju-palju tervist!

Enni: Ma soovin, et Sul oleks hea meel ja et Sul oleksid head jõulud!

Maria Helena: Ma soovin inglile väga ilusaid jõule ja et ta saaks vahel ka puhata!

Francesca: Ma soovin inglile südamerõõmu ja jõulurõõmu ja õnne!

Kommentaare ei ole: