pühapäev, 23. september 2007

Proua Sügis on saabunud meile külla :)

Siinkohal edastan Teile II a klassi õpilaste soovid Proua Sügisele.
Ingmar Krister: Palun ära jäta mind haigeks. Soovin kõikidele poistele jõudu ja teadmisi, mida annab meile Proua Sügis.
Victoria: Tüdrukutele head tuju, perele rõõmsat sügist.
Charlotte Chrisabel: Toredaid mõtteid ja värvilist sügist sõpradele!
Henry Gerhard: Head vihmast ja seenerohket sügist ning marjarohket sügist!
Hendrik:Ma soovin kogu klassile head sügist ja head talve.
Taaniel: Ma soovin headele sportlastele sügiseks ja talveks jõudu!
Ingrid: Ma soovin Teile häid mõtteid ja vähe tööd.
Ann Brit: Soovin klassile head sügist ja tervist perele.
Gertrud: Soovin klassikaaslastele mõnusaid sügismõtteid! Soovin, et tüdrukutel läheksid koolitundide soovid täide!
Susanna: Kõigile inimestele, kes elavad Eestis - neile soovin ma palju rõõmu, palju-palju päikest, kuldseid õunu ja palju häid mõtteid!
Marko: Soovin kõigile:
      • vähe kodutöid
      • vähe tunde
      • palju ujumist
      • palju kekat
Laura Maria:Head kooliaastat ja värvilisi õunu, sõbrad! Ilusaid lehti kõigile!
Kevin Henry: Ma tahaksin paremini ujuda ja ma tahaksin, et vihma ei sajaks ja ma tahan, et soe oleks.
Enni: Soovin kõigile seenesaaki, mustikasaaki, häid mõtteid, soojust ja värvilisi lehti.
Jan Erik: Kõigile klassikaaslastele soovin head mõistust. Endale soovin, et õunad oleksid tugeva koorega ja õunaussid ei saaks sellest läbi närida - aga mina ise saaksin küll :)
Mattis: Soovin enda klassivendadele ja klassiõdedele palju-palju mahlaseid marju ja sooja päikest. Endale soovin ma tervist.
Karoliine: Mina soovin kõikidele klassikaaslastele ja nende peredele head ilma ja pikka värvilist sügist!
Sten Eric: Soovin enda perele head tervist ja häid mõtteid. Klassikaaslastele soovin palju rõõmu.
Robert: Soovin palju-palju õunu. Poistele palju jalkat. Palju ilusat ilma, et töömehed maja valmis saaks. Rootsi soovin ka palju ilusat ilma.
Francesca: Perele soovin häid õunu. Sõpradele soovin head kooliaastat. Sugulastele soovin palju seeni.
Villem: Soovin, et kõik hästi õpiksid.
Robin - Alexander: Mina soovin kõikidele enda sugulastele ja sõpradele tervist, õnne ja tubli õppimist!
Maria Helena: Väga palju vihma, sooja ja värvilisi lehti.

Kommentaare ei ole: